PREKIŲ GRĄŽINIMO POLITIKA

Paskutinį kartą atnaujinta: 2025-07-31

Ši grąžinimo politika taikoma visiems pirkimams, atliktiems svetainėje zvejoprekes.lt. Mūsų tikslas – užtikrinti sklandžią ir sąžiningą prekių grąžinimo procedūrą, kad būtumėte patenkinti savo apsipirkimu.


BENDROSIOS GRĄŽINIMO SĄLYGOS

  • Prekes galima grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo jų gavimo dienos.

  • Grąžinama prekė turi būti nesugadinta, nenaudota ir originalioje pakuotėje, su visais priedais ir etiketėmis.

  • Grąžinimas galimas tik pateikus pirkimo įrodymą (sąskaitą faktūrą arba užsakymo numerį).


PRISTATYMO TERMINAS

  • Prekės pristatomos per 3–14 darbo dienų, priklausomai nuo sandėlio lokacijos ir siuntimo partnerių apkrovos.

  • Jeigu siuntimas vėluoja, apie tai informuosime el. paštu arba telefonu.


PREKĖS, KURIŲ GRĄŽINTI NEGALIMA

Šių prekių grąžinimas negalimas, nebent jos yra brokuotos ar nekokybiškos:

  • Maisto produktai ir gėrimai.

  • Kosmetikos, higienos ir kūno priežiūros priemonės (jei pakuotė buvo atidaryta).

  • Elektroninės prekės po aktyvavimo ar registracijos.

  • Individualiai pritaikytos arba pagal užsakymą gamintos prekės.


BROKUOTOS AR KLAIDINGOS PREKĖS

Jei gavote brokuotą, sugadintą ar ne tą prekę, per 3 darbo dienas nuo gavimo susisiekite su mumis el. paštu admin@zvejoprekes.lt ir pateikite:

  • Užsakymo numerį.

  • Nuotraukas, kuriose matomas defektas arba neteisingai atsiųsta prekė.

Mes jums pasiūlysime pakeitimą, grąžinimą arba kompensaciją.


GRĄŽINIMO PROCESAS

  1. Susisiekite su klientų aptarnavimu el. paštu arba telefonu ir užpildykite grąžinimo prašymą.

  2. Gavę patvirtinimą, išsiųskite prekę nurodytu adresu.

  3. Prekės būklė bus patikrinta per 5 darbo dienas nuo gavimo.

  4. Jei grąžinimas atitinka sąlygas, pinigai bus pervesti per 10 darbo dienų per Paysera į jūsų sąskaitą.


GRĄŽINIMO IŠLAIDOS

  • Jei prekė grąžinama dėl mūsų klaidos (brokas, neteisinga prekė), mes padengiame visas siuntimo išlaidas.

  • Jei prekė grąžinama dėl pirkėjo apsisprendimo (netiko dydis, spalva, pasikeitė nuomonė), siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas.


PINIGŲ GRĄŽINIMAS

  • Pinigai grąžinami tik po to, kai prekė yra patikrinta ir įvertinta.

  • Grąžinimas vykdomas per Paysera, naudojant tą patį mokėjimo metodą.

  • Priklausomai nuo banko, lėšų grąžinimas gali užtrukti iki 10 darbo dienų.


KONTAKTINĖ INFORMACIJA

Jei turite klausimų dėl pristatymo ar grąžinimo, susisiekite su mumis:

  • El. paštas: admin@zvejoprekes.lt

  • Adresas: Kaunas, Noreikiškės, Šiltnamių 14

  • Telefonas: +370 690 75575

Feederfishing, MB

Įmonės kodas: 305471856

PVM mokėtojo kodas: LT100013423715

Produktas įdėtas į jūsų krepšelį